SMART/RAGUŽ&BARBARIĆ DESIGN

Gašpar

Jeste li ikad razmišljali o svom imenu i prezimenu? Na njima počinje svaki identitet, a jedno i drugo dio su naslijeđa od naših predaka. Priznajmo, ima divnih prezimena, zvučnih i otmjenih ali ima i onih zbog kojih smo u školi dobivali nadimke. Pojedina prezimena su vrlo rijetka, ali ako imate prezime koje odaje više od ljudskog identiteta može biti inspiracija za mnoge stvari koje radite u životu. Ovaj naš klijent preziva se Gašpar.

Obiteljsko gospodarstvo Gašpar dio je naslijeđa predaka kojeg danas vode mladi i ažurni poduzetnici Boris i Dario Gašpar. Na obostrano zadovoljstvo oni su naši novi klijenti i u zajedničkoj potrazi za brandiranjem Gašpara, upravo smo se tu i zaustavili. Njihovo prezime definitivno inspirira, a proizvodnja vina, kao glavna okosnica njihovog gospodarstva smještenog u vrgoračkoj okolici, bila je izvrsna podloga za ekskluzivnu priču. Definiranjem vizualnog identiteta u kreativnom timu išli smo logičnim slijedom.

Iskusnom tipografu pojedini nedostaci slovnih znakova mogu značiti prednost. Kvačicu na slovu Š doživjeli smo kao krunu kralja Gašpara, iako prepotentno, ali opet jedino moguće. Rekli bismo da je priča o dizajnu postojala i prije nego je definirana u našoj agenciji. Na dizajn logotipa nastavio se dizajn etiketa za vino što je ujedno bio glavni zahtjev klijenta.

Priča o kralju Gašparu iznjedrila je priču o sveta 3 kralja koju smo metaforično implementirali u priču o 3 vrste vina koje obitelj Gašpar namjerava lansirati na tržište. 3 dara tj. 3 vina uzdigli smo na najvišu moguću razinu u procesu brandiranja te za njih posebno kreirali simbole.

Tako smo za butelje Zlatarice, Plavac mali i Vergolas dizajnirali kružne luksuzne etikete, udovoljavajući klijentovu zahtjevu da budu što originalnije i jednostavnije, odajući nešto posve novo unutar vinarske branše. Ocijenili smo taj cjelokupni pothvat posve uspješnim jer je klijent dobio upravo ono što je tražio. Brandiranje je u ovom slučaju bilo rezultat spajanja vrhunskog klijenta sa svim predispozicijama za dizajn i naše kreativnosti, ideje, iskustva i profesionalnosti.

Sva sredstva ovog vizualnog identiteta, od konstanti do svih elemenata, bave se suodnosom 3 simbola i logotipa Gašpar. Tehnički je to riješeno na različite, eli sukladne načine. Simboli 3 dara javljaju se pojedinačno ili sva 3 zajedno, sami ili s logom, u desenu različite rezolucije, s ukomponiranim logom ili kao podloga istom isl.

Naručitelj: Obiteljsko gospodarstvo Gašpar, Vrgorac (HR)
Za naručitelja: Boris i Dario Gašpar
veljača 2010.